In cazul achizitiilor online, clientul are dreptul sa notifice, in scris, ca renunta la cumparare (la adresa de email: contact@gelama.ro), fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. In aceleasi conditii, clientul are dreptul sa solicite schimbarea produsului. In cazul in care noul produs solicitat este mai scump, clientul va achita diferenta de pret. In cazul in care noul produs solicitat este mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Gelama va face disponibil produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial in conditii corespunzatoare. In cazul renuntarii la cumparare, costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de client.
Pentru acceptarea de catre Gelama a produselor returnate, acestea trebuie sa fie in intr-o stare in care sa poata fi vandute ca noi, cu etichetele de identificare intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Gelama are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Rambursarea contravalorii produsului, pentru achizitia online, se va face in cel mult 30 zile, iar inlocuirea produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.