Compania Gelama ofera un termen de 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice, garantie pentru produsele achizitionate online de pe site. Termenul de garantie este calculat de la data semnarii de catre client a procesului verbal de receptie a marfii. In plus, perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie. Pentru detalii complete, va rugam sa cititi conditiile de acordare a garantiei.
Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie si de aviz de expediere sau factura fiscala. Produsele oferite respecta prescriptiile prevazute in documentele tehnice normative in vigoare in Romania. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele, lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material.
Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatii. Orice reclamatie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se trimite pe adresa de email contact@gelama.ro, insotita de factura si certificatul de garantie, scanate. Gelama se angajeaza ca, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-o perioada de timp rezonabila, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Cap I: Conditii de acordare a garantiei
Termenul de garantie este de 24 de luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice , calculat de la data semnarii de catre cumparator a procesului verbal de receptie a marfii. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
In cazul repararii sau inlocuirii unor repere – componente ale produslui, perioada de garantie a produsului nu se prelungeste. La inlocuirea unui produs cu un produs nou acesta din urma beneficiaza de perioada integrala de garantie acordata produsului nou.
Garantia asigura:
repararea sau inlocuirea produsului fara niciun cost suplimentar pentru cumparator;
reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului, in conditiile legii.
Garantia se acorda pentru produse ce vor fi folosite, in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor in conditii normale de folosire. Se considera ca produsele sunt destinate a fi folosite, in mod obisnuit, cu respectarea conditiilor de exploatare, in limite de umiditate relativa a aerului 50-70% si temperatura de 10-30 grade Celsius.
Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani.
Exceptie de la punctul 1 face serviciu de retapitare si/sau remediere a produsului contra cost, cu materuial de acoperire si/sau piese de schimb. In aceste conditii garantia oferita este de 3 luni de la data semnarii PV de receptie de catre client, clauzele pentru care garantia nu se acorda ramanand aceleasi (vezi Cap II).
Cap II: Conditii in care garantia nu se acorda la:
Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;
Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;
Alte conditii:
parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;
schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialului de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice(dar fara a se limita la acestea), migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
schimbarea culorii produsului si/sau decolorarea, pierderea calitatilor elastice ale materialelor de acoperire, cojirea materialului de acoperire din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, a curatarii produsului cu substante chimice (dar fara a se limita la acestea), utilizarea cremelor de ingrijire corporala umana, migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;
vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;
gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;
defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;
defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.